Tesla Motors nu își face reclame pentru fani, fanii fac reclame pentru Tesla, iar asta transformă brandul într-un Chuck Norris al sectorului auto. O fetiță în vârstă de numai 10 ani a observat inexistența reclamelor oficiale Tesla și a decis să își expună planul ingenios de advertising printr-o scrisoare adresată pe Twitter, directorului general al Tesla Motors, Elon Musk. Cea mică i-a sugerat lui Musk să lanseze o competiție prin intermediul căreia să premieze cea mai reușită reclamă produsă de către fani.
@elonmusk Elon, my daughter wrote you a letter for a school project. She mailed it to Tesla, but I figured I’d paste here. Thank you! pic.twitter.com/ntGEL9WCh3
— Steven (@Writer_StevenL) March 2, 2017
Și ce să vezi, Musk a răspuns printr-un tweet că îi place ideea și că o vor pune în aplicare. Zis și făcut! Tesla a lansat Proiectul Loveday, o competiție creată pentru a găsi cea mai bună reclamă creată de către un fan. Reclama trebuie să aibă o durată de maxim 90 de secunde și să facă referire la Tesla sau la Solar City (un alt proiect în care Elon Musk este implicat).
Desigur, speculații au apărut: că tatăl ar fi compus scrisoarea, sau că ar fi vorba de un aranjament între tatăl fetei și Elon Musk and so on…. De data asta prefer să par naiv și să nu investighez prea mult pentru că totul pare credibil. Este cât se poate de natural ca un copil de clasa a 5-a să aibă idei și să știe să le expună, iar cu puțin noroc ideile lui să ajungă și unde trebuie. Tindem să subestimăm imaginația, inteligența și viziunea copiilor și asta nu poate fi altfel decât rău.
Thank you for the lovely letter. That sounds like a great idea. We’ll do it! https://t.co/ss2WmkOGyk
— Elon Musk (@elonmusk) March 2, 2017
Cu premiile nu au exagerat, nu vor arunca cu mașini în stânga și-n dreapta cum poate deja credeai. Nu! Premiul cel mare va fi o invitație la o viitoare lansare Tesla, pentru care vor fi acoperite costurile de transport și acomodare. Înțeleaptă alegere! Așa arată o targgetare eficientă. În acest fel singurii care vor face montaje video până pe 8 Mai, când competiția se va și încheia, vor fi fanii, premiile nu atrag vânătorii de recompense.
Uite și câteva reclame Tesla:
(Reclame pentru care Tesla nu a plătit, ci fanii și agentiile de publicitate le-au făcut out of charge.)
Dacă ți-a plăcut articolul, lasă-mi un comentariu.
Dacă nu ți-a plăcut articolul, lasă-mi un comentariu.