Red Bull rămâne fără aripi

Timp de 12 ani băuturile Red Bull au împărțit aripi în sânga și în dreapta, până când au fost dați în judecată pentru reclamă mincinoasă, datorită sloganului bine cunoscut de toată lumea: „Red Bull gives you wings / Red Bull îți dă aripi”.

Red Bull a ajuns la un consens cu cei ce au intentat procesul, vor plăti daune de 13 milioane de dolari persoanelor care au cumpărat un energizant în perioada 1 ianuarie 2002 – 3 octombrie 2014. Aceștia pot depune o cerere pe site-ul lor pentru a primi până la 10 dolari cash sau contravaloarea a 15 dolari în produse Red Bull și ar mai fi o treabă de menționat, trebuie să locuiești în State pentru a fi despăgubit.

S-a simțit cineva mințit? Am convingerea că până și copiii care încă cred în Moș Crăciun și Zâna Măseluță sunt capabili să perceapă dedesupturile unei reclame. Mincinoase sunt reclamele alea la detergenți în care o tanti spune că hainele tale vor arăta la fel chiar și după 300 de spălări dacă folosești produsul lor. Despre campaniile electorale agățate pe toți stâlpii nici nu are sens să mai vorbim, minciună grupa mare.red bull

Pentru un brand precum Red Bull, 13 Milioane de dolari este echivalentul unei campanii de promovare puternice, pistol cu apă. Problema este că va fi necesar să își schimbe sloganul, aici îi doare.

Și totuși, dacă stai puțin și te gândești Red Bull îți poate da aripi într-un fel. Consumul excesiv te poate băga „adânc” în pământ sau înălța spre ceruri.  😈

Despre autor Vezi toate postările

bogdanul

bogdanul

Blogger din 2008, pasionat de fotografie, biking, gaming și tenis, născut în cea mai lungă zi din an. Încerc mereu să mă autodepășesc răspunzând zilnic provocărilor.

1 ComentariuLasă un comentariu

  • Hmmm…ciudat ca i-au dat in judecata tocmai din acest motiv pentru ca Red Bull chiar iti da aripi, atat de mari incat ajungi in ceruri fara prea mari eforturi. hahaha

Comentează

Adresa de e-mail nu va fi publicată, câmpurile obligatorii sunt marcate cu *