Două minute, de numai două minute a fost nevoie pentru a găsi „reclamele” anexate articolului. Anii trec, iar reclamele proaste persistă datorită naivității constante din mediul online.
Îmi aduc aminte de acest tip de reclamă ieftină încă de la începuturile internetului în țară, pe atunci ne conectam prin dial-up și o pagină se încărca atât de greu încât puteai da și cu un aspirator prin casă între timp. Copilăream în acea perioadă, dar chiar și în acele condiții nu îmi puteam imagina existența persoanelor dispuse să creadă că pot slăbi sănătos 30 de kilograme în termen de 2-3 săptămâni sau multe alte absurdități. Încercam să înțeleg scopul acestor reclame chestii, pentru mine nefiind altceva decât niște bancuri nereușite.
Din ’98 până astăzi nu s-au schimbat prea multe în acest sector, aceleași „reclame” circulă liber pe online. Au supraviețuit mergând pe aceleași ideologii, profitând în tot acest timp de naivitatea oamenilor disperați, aflați în căutarea unor rezultate rapide care să nu implice efort. Imaginile „Înainte (Before)” și „După (After)” au un efect hipnotic asupra unora, observ că se insistă în aceeași manieră chiar și după 16 ani de țepe. Îți dai seama cât de mult rahat mănâncă aștia numai când le citești cacofoniile.
Câteva exemple:
1. Schimbarea drastică a lui Marian de când „a început să folosească Cafeaua Verde.”
2. „Jason Statham spune că Cafeaua Verde a fost chiea.”
3. „Pierderea în greutate care sperie medicii… 8 kile de grăsime într-o săptămână.”
Găsisem multe alte „reclame” năucitoare, a trebuit să le ignor pentru că erau atât de retarde încât blogul meu și-ar fi dat demisia a doua zi.
Vrei sa spui ca exista persoane care cred ca chestiile alea sunt pe bune?
Nu știu cât crede lumea în produsele astea radioactive, problema constă în faptul că le încearcă. Altfel nu se justifică, nimeni nu investește în spațiu publicitar ani de zile dacă nu există profit.