IKEA și-a redenumit un set de produse, și nu oricum, ci în funcție de cele mai căutate întrebări din Google despre relații. Ideea este deosebit de mișto, fiecare întrebare este asociată cu un produs. Spre exemplu, când cineva tastează în motorul de căutare Google „HOW TO HAVE A HAPPY RELATIONSHIP”, primul rezultat obținut în Google îl va trimite la produsul IKEA care i-ar putea soluționa problema. În cazul de față, un pat matrimonial. Cât de frumos reușește IKEA să își umanizeze brandul.
Cele mai strălucite campanii din advertising sunt deseori deosebit de simple, atât de simple încât te conving că și tu puteai genera aceleași idei, dar ahh, cineva le-a gândit înaintea ta. Un sentiment cu care se confruntă destul de des oamenii din publicitate.
O selecție cu asocierile care mi-au plăcut cel mai mult:
Mai multe asocieri ingenioase găsiți pe www.ikearetailtherapy.com.
genial, absolut genial… băi frate, suedezii ăștia sunt din altă lume, total diferită de a noastră