Social Media Summit București este primul eveniment de magnitudine al anului din sectorul Social Media și reprezintă prilejul ideal pentru a înțelege ce înseamnă o campanie de promovare reușită, sau de a afla care sunt tendințele în domeniu. Este un prim eveniment cheie care încearcă să își ghideze audiența către ușile corespunzătoare.
Am remarcat cum platformele Social Media și-au luat avânt și am fost extrem de atent de-a lungul timpului la modul în care s-au ramificat, devenind din ce în mai vizibile. Îmi aduc aminte cum încercam prin 2008 să îmi conving prietenii din fața blocului cu următoarea idee: „- Vom ajunge cu toții pe Facebook, până și brutăria lui Gelu va fi pe Facebook.” Pe atunci nimeni nu mă credea și astăzi, aproape 8 milioane de români sunt prezenți pe Facebook, printre care te numeri și tu, dar și Gelu cu brutăria sa.
Setea de a afla mai multe despre noile curente din Social Media mă trimite la SMS București, iar dacă anul trecut nu am reușit să ajung, anul acesta nu îmi stă absolut nimic în cale.
Cum să absentez când echipa Biz a pus cap la cap un set interesant de studii exclusive, despre:
- Blogosfera în Romania în 2015;
- Top bloggeri cu care colaborează agențiile și companiile;
- Top agenții care au lucrat cu bloggerii în 2015;
- Topul bloggerilor pe 10 nișe;
- Top canale de comunicare în 2016
Cum să absentez când speakerii care și-au confirmat deja prezența la eveniment sunt următorii:
[Interactiv] Descoperă neregula prezentă în una dintre imaginile de mai jos. 🙂Este de menționat că bloggerii au acces gratuit la eveniment. Singura diferență față de anii trecuți este că la ediția din acest an nu vor intra gratuit toți bloggerii care solicită accesul, ci se va face o selecție pe baza activității de pe blog și a unor criterii interne. Înregistrările gratuite pentru bloggeri, cât și cele cu plată se pot face aici!
Toată ziua butonăm, dar pe 19 Februarie, la Hotel Crowne Plaza București, lucrurile se schimbă deoarece vom ridica capota pentru a înțelege cum funcționează puternicul motorul Social Media în 2016!
m-a amuzat interactivul. :))
nu stiu ce sa zic, nu am o idee prea buna despre aceste „intalniri”… in Romania, Facebook functioneaza dupa cu totul alte principii fata de strainatate
Eu voi reveni cu un feedback onest de acolo. La Webstock spre exemplu am tras câteva concluzii destul de puternice.