Este deosebit de simplu să te faci remarcat pe YouTube dacă ai bani și ești dispus să-i investești fără a avea garanția că îi vei recupera ulterior. Gândește-te la cea mai cretină chestie posibilă care îți vine în minte, cum ar fi: Un salt într-o piscină supraterană care să conțină aproximativ 6.000 de litri de CocaCola, jumătate de găleată cu mentos, 6 saci de gheață și pe lângă toate astea să mai adaugi și o dronă hi-tech pe care să o „îneci”.
O cameră care filmează în HD împreună cu o investiție situată undeva sub 6.000 de dolari a produs 24.000.000 de vizualizări într-o săptămână. Nu contează ce demonstrații prostești faci, pentru că uite, YouTube plătește cretinii ăștia lipsiți de imaginație să continue treaba bună.
Nu sunt hater sau ceva, dar chiar astăzi am postat pe pagina de facebook despre cum sunt oamenii în Africa nevoiți să parcurgă zilnic pe jos o distanță de 6 kilometri pentru o cană cu apă. N-am cum să nu observ discrepanțele și totodată n-am cum să aplaud o asemenea demonstrație.
sunt de acord cu tine… se pot face chestii mult mai utile cu banii aruncați de proști dar cine poate controla așa ceva? nimeni din păcate